Wat doet GFG® niet?
GFG® treedt enkel op bij een faillissement van één van haar leden. Je kan bij ons dus niet terecht voor klachten over je reis, een annuleringsverzekering, een verzekering tegen ziekte, tegen verlies van bagage,...
Heb je klachten over je reis of het verloop ervan?
Klop dan eerst aan bij je reisorganisatie. Raadpleeg hun algemene voorwaarden en volg de geldende klachtenprocedure.
Kom je er niet uit? Dan kan je eventueel terecht bij:
De Geschillencommissie Reizen
Je kan er een verzoenings- of arbitrageprocedure opstarten tussen jou en de betrokken reisorganisator, doorverkoper of reisbureau.
Vooruitgangstraat 50 1210 Brussel
tel:
+32 (0)2 277 61 80
fax:
+32 (0)2 277 91 00
email:
website:
De Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie
Je kan er terecht voor informatie over je consumentenrechten of om een klacht in te dienen.
City Atrium Vooruitgangstraat 50 1210 Brussel
tel:
+32 (0)800 120 33
fax:
+32 (0)800 120 57
email:
website: