Schadeclaim bij faillissement
Heb je een reis geboekt bij een reisorganisator, doorverkoper of reisbureau lid van GFG® maar die is failliet? Dan kan je terecht bij GFG®, wij helpen je graag verder.
Je vindt hier de faillissementen die momenteel GFG® door behandeld worden.
Gelieve je reisdocumenten, betalingsbewijzen en of tickets bij de hand te nemen en onderstaand formulier in te vullen, te ondertekenen en door te sturen.
Heb je als reisorganisator, doorverkoper, reisbureau, advocaat, boekhouder, e.a. een mandaat van een gedupeerde reiziger ontvangen en dien je als zijn mandataris een schadeclaim in, dan vragen wij jou in stap 2 een kopie van het door de reiziger ondertekend mandaat als document toe te voegen en in stap 3 van het formulier aan te geven dat er een mandataris is en jouw gegevens te vermelden.
Gelieve geen betalingen meer te verrichten aan een bedrijf dat in staat van financieel onvermogen of failliet is verklaard. Deze betalingen zijn immers niet gedekt door de garantieverzekering.
OPGEPAST: TEGOEDBON CORONA!
Voor een schadedossier ivm een corona tegoedbon, vragen wij u ook de volgende documenten te bezorgen: het originele reiscontract, de bewijzen van de betalingen en de communicatie of mail die u kreeg bij het overmaken van de Corona tegoedbon.