Wat doet GFG niet?

look
  • Faillissement Ornella Travel - 31/08/2021. Reizigers kunnen een schadedossier indienen bij het Garantiefonds Reizen via deze link.

Wat doet GFG® niet?

GFG® treedt enkel op bij een faillissement van één van haar leden. Uw klant kan bij ons dus niet terecht voor klachten over zijn reis, een annuleringsverzekering, een verzekering tegen ziekte, tegen verlies van bagage ...

Heeft je klant klachten over zijn reis of het verloop ervan?

Klop dan eerst aan bij zijn reisorganisatie. Raadpleeg hun algemene voorwaarden en volg de geldende klachtenprocedure.

Komt uw klant er niet uit? Dan kan hij eventueel terecht bij:

De Geschillencommissie Reizen

De reiziger kan er een verzoenings- of arbitrageprocedure opstarten.
Vooruitgangstraat 50
1210 Brussel
tel:
+32 (0)2 277 61 80
fax:
+32 (0)2 277 91 00

De Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie

Reizigers kunnen er terecht voor informatie over hun consumentenrechten of om een klacht in te dienen.
City Atrium
Vooruitgangstraat 50
1210 Brussel
tel:
+32 (0)2 208 36 110
fax:
+32 (0)2 208 39 15